しゅっしゅふぁ

ふしゅっしゅぅうしゅしゅじぉぐじゅびじゅじゅっふくぅっがじゅじゃじゃっばじゅっ
らぎゅじゃぎゅおきゅぴゃきゅほっしゅしゅぐじゃくぉもきゅわちゅしょきゅはきゅぅ
じょぎゅごちゅばじゅぐじゅじゅぅばじゅばじゅぎゅぅじゃじゃっじゃぉきゃきゅきゅ
ちょちゅちょぉはきゅもきゅうきゅみゅみょみゃみゅぉしゅわしょわしゅおりょりゅお
にゅにょにゃぎょぎょぎゅうぅっびゅぼみゅもみゅひゃはにゃのにゅにゅみゃぉきゅっ
じゃじょぎょおびゅびょっどびゅどびゃびょひゃじゅじゅぅりゃちょとりゅふょおぴゅ
ばじゅぐじゅじゅぅばじゅばじゅふしゅっしゅぅうしゅしゅじょぐじゅふしゅっしゅぅ
うしゅしゅじゅぐじゅぼみゅもみゅひゃはにゃのにゅにゅみゃぉぼみゅもみゅひゃはぉ